ПРИДБАЛИ ТА ПЕРЕДУМАЛИ?
Нема проблем. У вас є можливість на протязі двох тижнів обміняти або повернути товар належної якості. Якщо ви зберегли чек, оригінальну упаковку товару і вміст прилежних аксесуарів, ми поміняємо товар на аналогічний, або повернемо гроші на протязі 14 днів з моменту придбання.
ОБМІН (ПОВЕРНЕННЯ) ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.
Не переймайтесь, здійснювати покупки у інтернет-магазині Fischer Ukraine по справжньому комфортно. Якщо ви передумали, то можете поміняти, або повернути товар належної якості на протязі 14 днів з моменту покупки. Важливо дотримання декількох умов:
⬝ Товар не був у користуванні
⬝ Збережені чек і оригінальна упаковка
⬝ Упаковка не ушкоджена
Якщо вище вказані умови виконуються, для обміну (повернення) товару необхідно заповнити заяву і передати її з товаром у магазин. Ми замінимо товар на аналогічний або повернемо гроші.
ОБМІН (ПОВЕРНЕННЯ) ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Нам дуже шкода, якщо ви стикнулись з подібною ситуацією, і ми зробимо все можливе, щоб ваша гарантійна претензія була оброблена у найкоротші терміни. На протязі 14 днів після придбання ви можете поміняти, або повернути неякісний товар без додаткових експертиз. Якщо брак був виявлений після цього терміну, але в період дії офіційної гарантії, то для обміну (повернення) такого товару необхідно провести експертизу для виявлення обставин і причин виникнення проблем.
Fischer Ukraine – офіційний інтернет-магазин Fischer на території України. Всі гарантійні претензії розглядаються і вирішуються у найкоротші терміни.
Для оформлення гарантійної претензії необхідно заповнити заяву і передати її з товаром у головний офіс інтернет-магазину. Звертаємо увагу, що у рідких випадках можливо необхідно буде чекати до декілька тижнів на експертизу обставин і причин претензії. Зазвичай всі гарантійні претензії вирішуються на протязі одного робочого дня.
УТОЧНЕННЯ ПО ПОВЕРНЕННЮ І ОБМІНУ ТОВАРУ.
1. Ви можете повернути (обміняти) товар неналежної якості на протязі 14 днів з моменту придбання. Після цього терміну товар може бути замінений на аналогічний тільки у випадку браку.
2. По закінченню терміну 14 днів після придбання, якщо у товарі виявлено дефект виробника, то такий товар може бути тільки замінений на аналогічний по вартості та характеристикам. У випадку відсутності на вільному складі аналогічного товару, покупець має право на отримання грошової компенсації у розмірі початкової заплаченої за товар суми.
3. У випадку, якщо у вартість товару входили послуги по доставці, то повернення грошової суми виконується за мінусом вартості доставки.
4. На протязі 14 днів можливо повернути (поміняти) товар неналежної якості, якщо виконуються наступні умови:
⬝ Ви фізична особа (не організація, або ПП)
⬝ Ви зберегли оригінали товарно-супроводжуючих документів (касовий/товарні чеки, накладні, чеки про оплату),
⬝ Товар не був у використанні,
⬝ Всі наклейки і упаковочна плівка виробника збережена
⬝ Товар має повну комплектацію і оригінальну упаковку,
⬝ Збережені всі комплектуючі аксесуари, розхідні матеріали, плівки, гарантійні інструкції, не ушкоджена їхня упаковка.
Обмін повернення неможливий, якщо:
⬝ Товар не підлягає обміну та поверненню згідно статті 9 закону України «Про захист прав споживачів»
⬝ Товар являється оціненим (відновленим)
ПО ВСІМ ДОДАТКОВИМ ПИТАННЯМ НА РАХУНОК ОБМІНУ (ПОВЕРНЕННЯ) ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ЗВЕРТАТИСЬ ДО НАШИХ МЕНЕДЖЕРІВ.